20. toukokuuta 2010

Viikko on ollut pitkä ja raskas, väsyttävä ja tummasävyinen. Skippasin viimeisen tentin tältä vuodelta (se olisi ollut tänään), mutta ei kiinnosta juuri nyt. Poltin pari tupakkaa, mutta annettakoon se anteeksi. Niistä tuli hyvä olo. Hikoilen kämpässäni, koetan muistaa juoda tarpeeksi vettä hikoilemani nesteen tilalle. Kävin tänään kaupungilla täydentämässä kosmetiikkavarastojani, ja kotimatkalla liikennevaloissa tuntui että happi loppuu keuhkoista. Ei minulla ole varaa elämiseen. Maksan kuukausittain kahdesta asunnosta, eivät minun tuloni riitä tähän enää kauaa. Valehtelin, ne eivät ole riittäneet tähän missään vaiheessa, mutta nyt kun säästötili tyhjenee uhkaavasti, olen tajunnut, ettei tämä tilanne voi kauaa jatkua enää. Umpikujalta näyttää. Ylimääräinen yhtiökokous on parin viikon päästä, mutta minä olen silloin mökillä. Päättäköön mitä haluavat, en jaksa enää.

Hiljaiseksi vetää. Minkäs teet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!