10. maaliskuuta 2009

Ulkonäköprobleemi

Olen lähdössä kampaajalle noin 22 minuutin kuluttua. Viimeksi olen käynyt kampaajalla... öh. Ehkä alle 20-vuotiaana. Eikun kävinpäs kerran täällä Tampereella, olisiko se ollut sitten ensimmäinen opiskeluvuosi. No, joka tapauksessa. Aion leikkauttaa otsatukan, värjätä kammottavan puolimetrisen juurikasvuni pois (ja muutenkin kyllä, kiitos) ja siinähän sitä jo onkin. Jännittävää! Mitä jos näytänkin sen jälkeen ihan kauhealta? (Nythän olen tietenkin missin mitoissa sekä kasvojen luuston että muunkin kehon osalta.........öhöhö).

Minua oikeasti jännittää! En usein käy missään kauneuteen liittyvissä paikoissa (ellei Lindexiä lasketa). Ei minulla tosiaan oikeastaan olisi varaakaan, mutta jos nyt tämän kerran kuitenkin. Parin viikon päästä menemme äidin kanssa Flamingoon kokovartalokauneushoitoon, sillä äiskä sai jouluna luokkansa oppilailta/näiden vanhemmilta lahjakortin kyseiseen ilojen taloon. Voi kai sitä kerran elämässä mutakylpyyn mennä? Vaikka ihan laskusuhdanteen kunniaksi.

Laskusuhdanteesta tuli mieleen muitakin hupaisia juttuja, mutta kerrottakoon vaikka, että nauran itseäni räkä valuen pöydän alle joka kerta, kun näen telkkarista sen Mannerheim-elokuvan puffausmainoksen, jossa käsketään ihmisiä olemaan isänmaallisia ja ostamaan 50 euron arvoisia ennakkolippuja kännykällä elokuvaan, jota ei vielä edes ole. Vuosisadan liikeidea!

Nyt menen sanomaan hyvästit nykyiselle lookilleni. Ei tule ikävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!