18. tammikuuta 2008

My Baby Just Cares For Me

Proseminaariesitelmäni on tarkastettu ja pientä loppusilausta vaille valmis esitettäväksi!

Olen onnellinen.

Esittelypäivä siirtyi viikolla eteenpäin itsestäni riippumattomista syistä. No, viikko aikaa vielä viilata ennen kuin se on laitettava jakoon ainakin opponentille. Jauts! Kunhan selviän hengissä sen esittelystä, olen kurko. Ou jee, hyvin menee!

En olisi ikinä uskonut, että saan sen pullautettua pihalle, mutta näin vain kävi. Ja hyvä niin, saan lopettaa proseistunnoissa käymisen perioditaukoon, minkä luultavasti teenkin. Harmi vaan, etten taida ehtiä nähdä ainoatakaan esittelyä/opponointia, johon en itse osallistuisi (eilisessä istunnossa olin itse opponenttina, ja se oli aika kamalaa, hyh), mutta en minä vapaaehtoisesti siellä ramppaa, kun voin tehdä jotain muutakin kivaa sen sijasta, ja kun kerran pisteet on ansaittu kolmella periodilla ja esitelmällä ja opponoinnilla. Pääsin myös yhdelle kuuden opintopisteen antropologian kurssille ja 3-5 op:n verkkokurssille, jee! Eli en minä opiskelua vielä lopeta tältä vuodelta todellakaan. Mutta - valmistuminen kandiksi on taas pikkuruisesti lähempänä. Se lämmittää mieltä.

Mieheke tuli viikonlopuksi kylään piiiiitkästä aikaa. Pop. Voisi vaan koomata ja vähän lueskella viikon päästä olevaan tuplatenttiin (kaksi etnologian kirjatenttiä, 6 op).

(En minä ole opintopisteiden orja, vaikka siltä saattaa joskus kuulostaa...)

1 kommentti:

  1. Haha! Ai kandi "pikkuruisesti" lähempänä? :---DDDD Oot just siirtäny vuoria, womään! Onnea.

    Ja huh, tuplatenttikin vielä. Ite koitan selvitä huomisesta johdantokurssin kirjaosiosta, saa nähdä mitä sontaa jaksan keksiä. Siis mikäli jaksan aamulla nousta, radiossa sanottiin, että myrsky nousee...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!