10. tammikuuta 2006

Hullua, minäkin!

No niin. Nyt se on aloitettu. Blogi. Hullua. Olen miettinyt tätä vaihtoehtoa jo pitempään, ja nyt päätin, että on sen aika. En tiedä ketä se kiinnostaa, mutta täältä tätä nyt tulee! Olkaa hyvä. Tai paha.

Porvoossa on hiljaista. Hieman yksinäistä ja surullistakin. Luokkakaverit ovat mukavia, mutta on tietysti ikävä Järvenpään ystäviä ja V:tä. Jotain tuttua ja turvallista. Vaikka mitä minä sinne menisin mököttämään, niin monet ovat kuitenkin muuttaneet pois. Täälläkin on ihan hyvä olla. Riesan kanssa.

Monenlaista tekemistä olisi. Äidin mielestä pitäisi siivota. Yritys on kova, mutta kun se on niin tylsää. Ehkä huomenna. Tänään taistelen vatsakipujen ja vitutuksen kanssa. Lehden jutut pitäisi saada tehtyä, valokuvat järjestettyä, lippukunnan paperit ja asiat hoidettua ja mapitettava. Miksei voisi olla jotain kiinnostavampaa tekemistä? Asialle voisi tehdä jotain.

Ehkä tämä riittää. Josko jossain vaiheessa olisi jotain oikeaa sanottavaakin.


"Eniten minua kiinnostaa yö
että voisin mennä
vuoteeseen murehtimatta
ja olisi hiljaista

Eniten minua kiinnostaa tie
että voisin taas
rakentaa kiskoja
että pääsisi kauemmaksi"


Anni Sinnemäki: Eniten

1 kommentti:

  1. Tuli kurkkimaan synttäreittesi kunniaksi ekan postauksesi ja kas - sain vastauksen siihen, mitä olen mietiskellyt jo pidempään. Eli miksi blogisi nimi on "Eniten minua kiinnostaa tie". Tulipahan sekin nyt selväksi: ihana runo!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!